luni, 7 septembrie 2009

Si tu, bloggerule fiule

Chiar daca nu intotdeauna a fost evident, postarile dinainte mi le-a pregatit cu o oarecare grija. Acum insa scriu pur si simplu ce-mi vine. M-am straduit sa si pastrez o oarecare distanta fata de mocirla politicii de zi cu zi. Am pastrat distanta fiindca mi-era clar ca nu cunosc indeajuns pentru a putea face distinctia intre convingeri politice si interese materiale. Dintre voi, putinii bloggeri ai caror jurnale le citesc, cati scrieti ceea ce scrieti din convingere si cati scrieti pentru ca asa "trebuie"? Pentru ca asa "da bine"? Nu sunt in stare sa fac deosebirea, si n-am vrut sa arunc copilul cu tot cu apa din albie. Mi-e insa tot mai greu sa pastrez aceasta distanta, poate si fiindca
NU VREAU
s-o pastrez. Mi-e scarba de aceasta distanta. Mi-era scarba inainte de clasa politica, cancerul insa s-a extins si a inceput sa-mi fie scarba si de jurnalisti, de scriitori, de bloggeri. Exact, politica romana care murdareste tot ceea ce atinge. Sau aproape.
Inca nu am vazut un blogger "independent" pro-Basescu, lucru de-a dreptul suspect - statistic vorbind. Argumentele prezentate, nu numai la televiziuni, sunt puerile, propagandistice, bau-bau-istice, evident sub nivelul de pregatire a celor care le prezinta. Am inteles deja ca tara ne vrea prosti, inculti, bolnavi si in genunchi (ma repet cu link-ul), dar a ajuns s-o faca chiar asa, pe fata??? Daca vreunii dintre cei ce scriu asa ceva o fac cu cu sinceritate, din pura convingere, as spune ca in cazul lor tara a castigat meciul.
Sper ca nu l-a castigat insa definitiv. Nu e niciodata tarziu sa (re)invatam sa vedem padurea de dincolo de copaci. Dar bineinteles ca n-o s-o facem, e atat de convenabil sa fii aparat de o putere mai mare...

3 comentarii:

literelibere spunea...

stai sa vezi acum cu alegerile cata mizerie o sa mai fie si in politica si in ziare. nivelul e atat de jos incat te indeparteaza pana si de vot.

Bogdan spunea...

Sociologic vorbind poţi identifica mai multe motive pentru care nu ai bloggeri independenţi pro-Băsescu: (1) unii au fost pro Băsescu, dar şi-au schimbat opinia fie dezamăgiţi, fie că aşa e de bonton, (2) cei care sunt pro Băsescu au un profil mai îndepărtat de profilul bloggerului, (3) cei pro Băsescu au mai multă libertate de mişcare în presa oficială sau au fost deja înregimentaţi, (4) publicul blogurilor nu e tocmai pro Băsescu şi atunci nu are cine să îi citească etc.

Nu e deloc aberant statistic.

Altfel însă, nu politica ci societatea în ansamblu pare a fi cea care te nemulţumeşte?

Supărarea ta mie mi se pare a fi mai degrabă una pozitivă, a omului care se îndreaptă împotriva calităţii mediului în care se zbate, dorindu-şi să o schimbe în bine.

Ceea ce nu e deloc rău ;)

--------- spunea...

Bineinteles ca societatea care permite si sustine astfel de fenomene este cea care ma nemultumeste :)

Si totusi, de ce ar avea cei probasescu un alt profil? Nu mi se pare mai populist decat altii,,,