luni, 23 ianuarie 2012

In Romania... (2)

  • Femeile arata mai bine. Nu zic neapărat mai frumoase, cum susţin nişte clişee, dar se vede cum pun mult mai mult preţ pe aspect. Asta ar fi chiar mai bine decât frumuseţea, zic eu.
  • Iubitele sunt întreţinute. Sau măcar amantele, şi nu zic acum de paraşute. Femeia iubită aşteaptă să i se dea - vacanţă, restaurant, bijuuri.
  • E plin de paraşute. Judecând după ziare si cantităţile de anunţuri de masaj cu finalizare garantata, branşa pare să fie foarte bine reprezentată. Asta în condiţiile în care şi în Europa fetele noastre sparg piaţa...

Şi acum întrebarea: există vreo legătură între aceste trei constatări? Eu cred că da. Şi vorbeşte ea oare despre starea naţiunii? Aşa, în medie, cred iar că da. Vai de capul nostru, dacă fetele au învăţat că sexul este singurul lucru care se vinde încă.

Caz concret:
fiica-mea si vara-sa se joaca de-a parada modei. Fi-mea, 10 ani, crescuta in strainataturi, se stramba, face grimase, topaie imprejur. Verisoara, 7 ani, scoala de Bucuresti, se unduieste si-mi zice languros :"hai frumuselule, pune mana, stiu ca ma plaaaci". Parada modei, da? Nu stiu unde se uita fetita aia la Bucuresti la asa ceva, si cat de mult ar trebui sa dau vina pe parintii ei. Oricum, m-a apucat greata.

PS:
uite si un text de pe Hotnews, scos chiar azi (coincidenta, ha).

2 comentarii:

Bogdan Voicu spunea...

Mda, experiența cu fii-mea (școlită mai întâi în RO, apoi nițel în DE, iar în RO, iar în DE) confirmă în parte observația ta. E o diferență culturală în prezentarea femeii, care se simte încă de la 8-9 ani. Sunt însă pițipoance incipiente și prin străinătățuri. Ce e drept mai puțin vizibile decât la noi, unde se află și în guvern :(

Pe de altă parte, povestea cu întreținutele sună mai degrabă a sudul Germaniei (cu femeile prezente rar pe piața muncii) decât a România.

Osterhase spunea...

Eu zic numai de cele 3 cazuri de care am aflat zilele astea prin barfe prietenesti. Trei doamne si toate trei cu probleme la intretinere.

Oricum uneori e distractiv sa mai generalizazi fara suport statistic relevant :P